Test

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. Vanlig, ovanlig & mysig.
Vad innebär mode för dig? Inte allt men mycket
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina, Lindex & wear it company
Shoppar du second hand?
Vilken är din favoritdesigner? Har ingen favorit
Vad är din favorit i höst? Jag har inte börjat titta på hösten än!
Hur mycket shoppar du för i månaden? kanske 500 eller det beror på hur mycket jag handlar och vart jag handlar.
Dyraste plagget respektive billigaste? Vet inte riktigt
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Jag tror jag kan men jag tror inte att jag kommer göra det!
Brukar du tröstshoppa? Nä eller det är om mamma betalar annars Nej!
Högklackat eller lågklackat? Båda två
Vilken är din drömväska? Har ingen speciell
Vilket blir ditt nästa köp? Jag vet inte jag fyller snart så
Vilka är dina stilikoner? Ingen!
Favoritplagg just nu? Mina lacktights och en hoodtröja!
Favoritaccessoarer? Smink och lite smått

Ett till!

Kommentarer
Postat av: mallan

Sv; ja de va de :D



-bra test!:)

2010-02-17 @ 19:26:23
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Hihi ja, riktigt gott var det =)

Kramar

2010-02-18 @ 11:22:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0