Jagade av småbarn

Nu är jag hemma från skolan, och skolan börjar inte förän på tisdag om två veckor! :D

I skolan så hade vi först matte som SUGER eller det är rättare sagt jag som suger på det, men sen var det rast vi körde dunken. Och sen var det in på lektion och det var nutidsfrågor och vårat ''team'' kom på 5 plats asså vi hade 8 rätt, dom andra hade 10 fast det var ett lag som hade sju, så vi kom inte sisst.
sen var det mat, det blev soppa och pannkakor till efterrätt.
RAST! = dunken fast bara en liten stnud för sen blev vi jagade av småbarn, och dom tog våra mössor och gjorde allt möjligt!

Sen var det nåt mer och sen var det slut och nu sitter jag och äter macka, med oboy!

See u later!

Kommentarer
Postat av: Emmz

sv; alltså det kanske går.

Men du får ringa kl. 10-10.30

Om inte du ringer så ringer jag ;)

2010-03-26 @ 09:53:54
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0