Stan

Heej Idag vart det skola för mig :) Och idag så hade vi matte, livskunskap, svenska och rast.

Denna skoldag var jätte bra för vi ( eller jag allafall XD ) hade jätte kul på rasterna, och efter skolan så åkte jag och mamma till stan.
Och då köpte jag ett rosa linne på gina för 99:-
Och ett par jeansleggings på HM för 199:-
Och en hood tröjja på bikbok för 299:-

Hehe jag vet att det var lite dyrt men jag fick några presentkort i julklapp ockå, jag fick presentkort på HM på 200:- och sen på gina för 100:-  så det jag la ut var 300:- på den där hood tröjjan.

PS. Stakars viggo ( maths hund ) för den är sjuk :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(  hoppas att du mår bättre snart ;), krya på dig!!


Kommentarer
Postat av: Math

Ja, han är lite sjuk! :/ Men han ska inte dö iaf! ;)

2010-01-13 @ 18:47:47
URL: http://mathmathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0