Snöstorm

Tjollahoppppppppppp

Idag har jag vart i skolan, konstigt XD

Men detta är vårat schema!

08.10  skolan börjar
-   Lektion matte
09.30   rast
-   Rasten pågår
10.00  lektion europa
-   jobbar med europa
11.10  Lunch
-  äter kokoskyckling :/ och ris
12.00  Lektionen börjar
-   Vi repeterar på en pjäs
 
Sen kommer jag inte ihåg resten av dagen men efter skolan så åkte jag mamma och Sara till en marknad.
Jag kan säga vad jag köpte, jag köpte:14 par strumpor men en del av dom är mammas också.
Sen har mamma köpt kokos bollar, mums :P Sen köpte hon lite bröd också.

Sen när vi hade lämnat av Sara så åkte vi till en pizzeria och köpte med 3 st pizzor hem, jag tog en milah... eller vad fasen det heter kommer inte ihåg riktigt men tror jag har rätt iallafall!
Sen kom vi hem till parkeringen och då skulle jag gå av där fram för jag skulle ta med mig pizzorna in men då ser jag att Bozzon är lös och då blir jag helt galen!!!!, sen säger mamma att det kommer en plogbil och jag bara kastar bort pizzorna in i bilen och tar tag i Bozzon och springer in med honom.
Och bjuder jag på en bild när bozzon har kommit in från snöstormen!!!



Haha, aaaahhhh ett snömonster!!!

Kommentarer
Postat av: pappa

Den här texten är också svår att läsa.........

Jag börjar väl bli gammal men allt flyter ihop.

2010-01-27 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0