Ingen skola

Idag vart det ingen skola för mig.

För när jag vaknade mådde jag inte så bra =(  Och dessutom hade jag ont i magen och sen så hade jag ont i foten, och det tror jag att det var från gympan.

Men vill bara förvarna mina kompisar om att jag kommer till skolan imorrn =)

Idag har det inte hänt så mycket eftersom jag inte har har kunnat gå så mycket, men idag så har jag allafall vart på ett varuhus där man kan köpa lite allt möjligt.
Sen  så var vi på Lidl och handlade lite.

Imorrn får vui se vad som händer kanske ska till stan med mamma.

Puss o kram // Bellan

Kommentarer
Postat av: Math

Jaa! :D <3

2010-01-12 @ 20:53:56
URL: http://mathmathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0