Godmorgon

Godmorgon!

Morgonen började med att jag hade feber och ont i huvudet :(

Men nu är det bättre allafall, idag ska jag och mamma åka och titta på skor för jag ska åka tefat på måndag igen för det är våran gympam tid.
Jag kommer ta med mig kameran till när vi köper skor, och sen det där video klippet som jag sa att jag skulle lägga upp kommer nog inte idag allafall men kanske för min sladd till kameran är hemma hos pappa.
Men kanske hinner att hoppa in hos pappa för att hämta den medans han jobbar!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan

Åkte ni till Stadium outlet??

För jag var där idag och ska dit imorrn ;)

Jag såg din hjälm och mamma sa : Varför inte den här!!??

Då sa jag att du hade en sån och hon sa det gör väl inget men då sa jag JOO X'D

2010-01-16 @ 16:56:03
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0