Frilufsdag

Heeej, kom nyss hem för en jobbig och ansträngande frilufsdag i skolan.
Med mig att åka på eftersom vi åkte pulka och massa sånt, så hade jag med mig ett tefat och till att fika med hade jag varm oboy, festis, muffins och en kiwi!

Snart ska jag hoppa in i duschen men innan vill jag bara publicera detta inlägg, och om några timmar så ska jag åka till pappa och då vill jag bara säga att det där videoinlägg på mig när jag tar sprutan kanske kommer upp i helgen.För min mobil är jätte konstig när man ska ladda in på datorn...

Ses sen, puss!

Kommentarer
Postat av: mallan

jaha, okej vad tråkit att mobilen blir konstig :P

så ÄR min kamera! sjukt jobbit :/

2010-01-22 @ 21:05:49
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: mammsen

Håller med pappa...kan knappt läsa fast jag har glasögon..

2010-01-22 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0