Andra sprutan

Heeej på er allihopa!

Efter skolan idag så besstämmde jag och mamma att jag skulle ta den andra sprutan.
Då åkte vi in till stan och tog den.

När vi var där så är det juj som fack man går in i och tar sprutan och i den bredvid mig så satt min skolsköterska och skulle ge andra sprutor men det var inte så mycket folk där så typ ingen gjorde nånting.

Men imorrn så ska jag och mamma åka till något ställe för att köpa vinterskor, för mina som jag hade idag var helt värdelösa. Förlåt Sara men dom var inte så bra i snön och dessutom så hade min häl förfrusit (jag skojjar inte) så jag kunde inte gå på den när jag kom hem men det märkte jag inte när jag var i skolan.

PS. senare i veckan kommer det komma upp en film med mig på när jag tar min andra spruta.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0