stan och gårdagens kväll

Hej på er !

Jag ska berätta lite om igår och idag tänkte jag att jag skulle göra XD!

Men igår så hade jag ''tjej kväll'' och det var bara så bäst eller det är vad jag tycker en jag vet ju inte vad dom andra tycker men men, igår så tittade vi på melodifestivalen och åt chips.
Men idag så har jag och math vart på stan en sväng, jag köpte en vit u-ringad tröja och ett par NÖRDGLASÖGON, jag köpte alltså : nördglasögon bikbok 69:- U-ringad tröja wear it company 149:- chokladkaka på lagerhaus 35:- och sen tror jag int5e att jag köpte nåt mer!

Men ni kan kolla på maths blogg vad hon köpte för dte kommer jag inte ihåg för hon shoppade loss!!!!
Men nu ska jag skicka en önskelista till pappa så han vet vad han ska köpa till mig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0