Språkval

*Tjabba*

Idag har vi haft språkval och då var det franska och sen så hade vi nutidsfrågor och det gick jätte bra.

Nu har jag vart och fikat på ett ställe och jag tog en semla men jag hatar mandelmassan som är i semlan så jag fick peta bort den, men nu har jag allafall kommit hem och nu ska jag snart kolla in lite bloggar och sen tror jag att jag ska städa mitt rum.Ja, jag vet jag är knäpp för jag städar mitt rum frivilligt men asså jag vill faktiskt hålla mitt nya rum fin, Åhh nej jag har inte visat er bilder på mitt nya rum det måste jag ju göra och dom bilderna kommer snart in det lovar jag.

Men nu ska jag väl gå och ta lite bilder då, jag gör det för eran skull!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: mallis

eller hur, mandelmassan i är inte god. jag försökte att äta den en gång för att vänja mej vid de och för att inte vara oartig mwen de gick inte!!! :P

haha, hur mår du då?

2010-02-06 @ 15:19:35
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0