Jag kanske har brytit foten!!! :(

Heej !

Idag fick jag åka hem när skolan hade börjat för första lektionen var gymnastik och då gick det bra dom första tre kvartarna men sen fick jag en boll på foten som jag sedan snubblade på och du är min fot helt jätte konstig, så jag vet inte om mamma och jag kanske ska ka och titta den så det är okey.
Men nu hoppar jag på kryckor och det är inte så kul :( men jag vill gjärna åka och titta vad det är för något som har hänt i min lilla fot men jag får hoppas att det inte är något allvarligt.


Puss

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: mössan är köpt på JC. vad har du för dig då?

2010-02-01 @ 17:29:08
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0