Nya saker!

Heejsan idag efter skolan så åkte jag och mamma till stan vi var inne i lite affärer och jag köpte ne parfym och den luktar vanilj den luktar jätte gott !
Sen så köpte jag en liten förpckaning som ser ut som en flippflopp och innuti så finns det massa bra saker somn en pinsett (stavning)och en nagel sax , nagelklippare, och en nagel fil och nått mera som jag inte vet vad det heter men det är en sak som man gör rent under nageln med !
kommer snart lägga upp bilderna på sakerna men jag ska berätta vad som har hänt , idag så hade klassen eller 4:orna skulle ha vattenprov men femmorna var tvungna att följa med och göra det en gång till fast vi gjorde det förra året , knäppt , men allafall jag klarade provet som tur var för jag klarade det förra året också men jag tänkte om jag inte skulle klara och sen så klarade jag det förra året liksom men skitsamma vi åkte buss in och jag satt brevid sara och vi hade som vanligt kul som vi brukar ha när vi är tillsammans men nu ska jag lägga upp bilderna och ta lite fika så ses sen!



Detta är parfymen .




Detta är förpackningen som liknar en sko .



Och det är inne i den!


Ses sen puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0