Bowling...

Heejsan idag eller nyss var jag på boowling med min kompis Frida det gick faktiskt ganska bra jag fick rätt så många spärrar och sen så fick jag några strikar , men imorrn så är det elevens val i skolan jag ska typ vara med mina kompisar Sara och Mathilda och vi ska göra en tidning med några andra från skolan det ska bli kul och vi har också syslöjd och detär också kul för jag vet vad jag ska göra men det får ni se när det är klart .


Men vi hörs senare !

Jag ska snart kolla på idol för jag såg inte förra gången .


Puss !!!

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!



Nu är det dags att anmäla sig till veckans blogg på min blogg. Anmäl dig du med, vad har du att förlora? :)



Kram, Frida.

2009-09-16 @ 12:21:22
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0