Fyy vad dåligt...

Heej kommer ni ihåg dom skorna som jag köpte för ungefär 3 veckor sedan ?

A men allafall dom .

Idag när jag satt på donken och åt så kändes det konstigt när jag gick så jag kollade under min sko och då hade det gått sönder så det var små rutor.
Då sa mamma att vi skulle åka till skogiganten och se om vi fick pengarna tillbaka eller om vi bara skulle byta dom, sen så åkte vi dit .
Och när vi kommer dit så säger vi att jag knappt har använt dom i 3 veckor sen så visar jag hålen, och då säger han att vi kan byta eller få pengarna tillbaka men jag hittade inga som jag riktigt ville ha så jag och mamma ska åka nästa vecka till en annan sko affär ( nästa vecka är det höstlov) .
Så imorn kommer jag barfota till skolan Haha :)

Sen så kanske jag ska följa med Math hem efter skolan men det är inget bestämt, jag tror att Sara kanske skulle följa med sen går vi till gården och då kanske det blir lite uppdatering innan vi åker .

PS. det kommer nog några bilder imorn när vi är hos Math.


PUSSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0