Fullt upp!

Heej på er !

Jag har inte kunnat uppdatera för jag har haft fullt upp .

Vad har du haft fullt upp med?

Jag har vart på bowlingen (som vanligt) och vi hade lika kul som vi brukar men i bowling är det så att man ska träffa ''märket'' och det menas med att träffa ribba 24 och pil 3 jag vet det är lite krongligt! hehe men iaf idag så träffade jag inte ''märket'' så att våran lärare Ylva kom och sa såhär: vänd på dig . och då gjorde jag det . sen sa hon ställ dig längre fram . och då gjorde jag det också . sen så bara sparkade hon mig på röven!!!!!
Bara för att jag inte hade träffat märket , så hård är min lärare =) Eller asså hon är inte det igentligen men det var bara för att jag inte gjorde det jagt skulle ! =S

Sen har jag också vart i skolan och efter skolan har jag vart tvungen att göra en liten matteläxa .

Men vi skiter i det nu.

Ikväll så ska jag titta på andra avenyn .
Och sen vet jag inte vad som mera händer men snart ska jag äta varma mackor och sen så har jag köpt ett par nya tofflor som är hur fula/töntiga som helst men dom får ni se senare när jag myser framför TV:n.

Nu ska jag kolla lite andra bloggar och hemsidor!

Puss ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0