Blev ingen bowling...

Hej

Förut så sa jag ju att jag skulle kolla om det var någon bowling men sen brukar jag och mamma gå in på några butiker innan för att fördriva tiden och då gick vi in i några butiker sen helt plötsligt så kände jag mig lite trött men jag tänkte att det går säkert över snart. Men sen kommer mamma till mig och säger du ser inte så pigg ut .. och då känner hon i min panna om den är varm för då kanske jag har feber, men då säger hon att hon tycker vi ska åka hem så kan vi kolla på någon film .
Och nu så sitter jag hemma hos min moster och skriver detta inlägg.
Har ni några tips på vad jag kan hitta på att göra ? jag har så dålig fantasi när det gäller ''tidsfördrivning'' så jag sätter mig vid datorn men sen när jag väl har satt mig här så vet jag inte vad jag ska gå in på :S..


Men jag tänkte jag skulle gå in på lite andra bloggar och några hemsidor .

Puss o kram från eran Bella <33

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, tack :)

allt bra med dig?

2009-10-27 @ 18:44:10
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0