Stressigt..

Hej!

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket men jag slutade halv tre och sen så hade jag utväcklings samtal.
Jag tycker själv att det gick ganska bra våran lärare Åsa tyckte att det var jätte bra och att jag var jätte duktig, och det tycker jag också om :)

Jag kom på att jag inte har visat klassens blogg som ni kan kolla på och det är av mig och min klass så där skriver vi forskningar och berättelser.

Länk till bloggen

Jag kom nyss hem från bowlingen och det var jätte kul idag för jag och Frida skrattade hela tiden och sen gick det inte så bra för både mig och Frida.
Så när det gick bra för henne så gick det jätte dåligt för mig och sen när det gick bra för mig så gick det jätte dåligt för Frida!

Nästa tisdag så ska jag följa med Frida hem sen så ska vi åka buss till bowlingen eller bil jag vet inte riktigt men det ska bli kul att följa med Frida hem för jag har aldrig vart med henne och jag har aldrig vart hemma hos henne heller.

Puss o kram eran bellan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey hjärtat!

Kul att höra

puss

2009-11-10 @ 21:03:39
URL: http://oquality.blogg.se/
Postat av: Jennifer ♥

sv:

jo det är la bra :)

sj?

Postat av: pappsen

Hej gumman.

Hur gick det på utvecklings-samtalet.

2009-11-11 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0