ett inlägg om Uppdateringen

Heej !!

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket men jag har verkligen inte orkat och sen så igår så gjorde vi om i hallen här upp så det blev lite annorlunda och lite bättre när vi fick bort en soffa, men den gick inte ner för trappen så vi fick såga sönder den på mitten så nu har vi en hög med soff delar som vi ska älda upp snart förmodligen.

Idag i skolan så var jag med Sara, John-Erik och sen så Robban.
Det var kul för vi spelade ett spel som heter king (man är ute) och då hade jag Robban, Sara och John-Erik krig mot Calle för han är så bra .
Sen så gjorde vi inte så mycket mer roligt i skolan eller vi hade matte prov, fast det var INTE en av dom roliga sakerna i skolan.


Zilla med i hörnet.

'
Här ser ni också mitt rosa Playstation.


Och såhär ser det ut uppifrån.


En närmare bild på Zilla.


Glömde visa hyllan.


Och min kära dator som jag håller på att skriva detta inlägg på man kanske ser att jag är inne på blogg.se



Kram Bellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0