Dom senaste dagarna har jag vart dum.....

Heej som ni säkert ser på rubriken så har jag vart dum för jag har inte uppdaterat för att det var julafton snart mennu är denna dagen över.

I julklapp fick jag:

Webbcam.
Platttång.
Hårfön.
Halsband med tillhörande örhängen.
Halsband.
Lösnaglar.
Lösnagelpynt.
Parfym.
Nessisär (stavning) med olika saker.
Ell vitt linne från GinaTricot.
Ett vitt linne med en liten ren på från ?????
En jeansleggings kjol från GinaTricot.
En Sjal.
Presentkort på GinaTricot.
Presentkort på HM.
Tror att jag fick ett par leggings men vet ej var dom  är.
Benvärmare.
Ett jätte stort Yatzy spel.


Kommer inte ihåg om jag fick något mera men tror inte det.

Ska snart åka till Lina och äta lunch med Söteee Melvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0