Är med Frida

Heej!

Nu har jag kommit hem från en väldigt jobbig dag i skolan.
Och just nu så sitter jag hemma hos Frida (bowling kompis) och käkar på klubba och pratar med några på msn, Ikväll så ska jag och frida ta bussen in till bowlingen.

Lite mera om skolan.

På morgonen så hade jag träslöjd och då började jag på en hylla till Melvin som det står ''Melvins barnkläder'' på som han ska få i julklapp.
Sen hade vi matte och sen var det dags för Mat och det blev potatis och fiskpinnar, sen så var det rast.
Efter rasten så var det klassråd sen redovisning om hemlig kompis.
Efter det så var det rast och frukt sen hade vi engelska och 4:orna hade svenska.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hoppas det går bra på bowlingen...ses sen

2009-12-01 @ 15:50:17
Postat av: mallan

va, 4:orna, går du i en "dubbelklass" eller vad de heter, och vad är redovisning för hemlig kompis, jag vet vad hemlig kompis är för de har vi också i skolan men redovisning?? kul med träslöjd iaf, våran träslöjdlärare är typ alltid sjuk eller något annat på våra sånna lektioner, idag hade vi också matte kort dag du hade tycker jag, vilken klass går du i? du, vill bara säga att vi hade no med linda, världens bästa lärare på den här skolan maria hade vi matte me och dan träslöjd, fast de hade vi ju inte idag då, vi hade skitmånga musikpass, typ 4a för vi tränar inför lucia, skitkul ska de bli, lite jobbit och stressigt eftersom våran klass ska sjunga på så många ställen typ samma dag osså!!! förlåt att jag skrev så mycket men du kan ju svara på frågorna då, puss på dej <3

2009-12-01 @ 18:53:24
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: mallan

glömde jag att skriva min blogg och namn??? det var jag iaf som skrev om bla att linda är skolans bästa lärare och att jag villa att du skulle svara på några frågor, men de var iaf jag så du kan svara till mej <33

2009-12-01 @ 18:55:22
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0