Jag är hos ...

Heejsan just nu är jag hos pappa och ihår var det roligt då käkade vi kräftor och sen spelade vi krocket men sen så såg vi massa polis bilar som åkte förbi oss och sen stanade dom vedanför oss det var lite läskigt för det var typ vid 23.30 så det var typ svart ute man såg bara ett par blåljus men sen fick vi reda på att dom bara letade efter en person som behövde hjälp och det var ingeen fara !
Sen åkte mmin syster hem men Lilla Melvin , han är såååå söt !

Jag tror jag ska åka motorcykel idag men jag är inte säker fi får väl se men vad ska ni göra idag !?
Puss Bajj på er ! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott med kräftor .



Ha en bra dag .



Kramis från mig :)

2009-08-09 @ 16:35:41
URL: http://sarasaransaris.blogg.se/
Postat av: David

NICE

2009-08-10 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0