Inget intresant att berätta!

Heejsan idag har jag kommit hem från min pappa och vi åkte motorcykel hem eller han skutsade mig hem på motorcykel och sen hade jag inte så mycket att göra men då tog jag telefonen och ringde till Sara så då vart det lite roligare men pricis när Sara skulle åka hem såg vi en fladdermus på väggen det var inte så kul att vara hemma själv med en fladdermus på väggen för mamma var i lindesberg och skulle köpa nått och då kunde inte vi följa med efter som dom skulle åka i den bilden med bara två säten men det gick bra ändå!
Jag hoppas att ni har fint väder jag har iaf det , men just nu är det mörkt ute så då är det inte så ficnt men idag på dagen så var det fint.
Idag orkar jag inte lägga in bilder för jag orkar inte gå ner för trappen och hämta kameran men kanske har en bild på fladdermusen men det var inte så stor men ska se det kommer snart upp en fladdis på skärmen men nu så ska jag fortsätta med det jag höll på med .



Här är den !

Puss och kram från eran Bella!


Kommentarer
Postat av: sara

Den var faktiskt lite läskig ... x')

2009-08-04 @ 22:22:57
URL: http://sarasaransaris.blogg.se/
Postat av: Emma

Shiit vad söt den var .

Men var den död på den bilden ?

2009-09-20 @ 07:41:09
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0