Asså förlåt...

Jag ber hämskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag ska bättra mig .
Imorn så ska jag , mamma och farmor till marieberg och handla lite saker !
Imorn i skolan så har vi hemkunskap och det är första gången jag har det så!Det ska bli kul.
idag har det inte vart så specielt fint väder men det gick väl ändå men det var inte så kul för jag ville vara ute.
imorn så kanske jag lägger upp bilder på vad jag köpte för nåt på marieberg vi får se.

Nu ska jag spela lite spel så vi ses!

Puss!

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Hej!

Vilken fin blogg du har.

Visste du att det finns röda bananer? Mina apor älskar att äta dom

2009-08-26 @ 18:40:32
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej gumman nu lottar jag ut ett presentkort på Gina Tricot på min blogg, skulle bli jätte glad om du deltar :) Kram Minnie

2009-08-26 @ 21:28:35
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0