Home

Tjolahopp!

Idag så hade vi syslöjd i skolan och då blev jag nästan klar med min kudde, men jag blir helt klar nästa vecka.
Men sen så var det rast och då så ''lekte'' vi att vi skulle ta pinnar från varandra mendet gick inte så bra.
Sen var det dags för matte och då höll vi på med typ olika figurer och vi skulle kunna namnen på dom men det gick inte sådär jätte bra för jag har kort minne, och efter genom gången med figurerna så hade jaredan glömt bort det.... :S
Sen var det lunch, det blev potatis med as mörkt skal och till det blev det fisk med räkor.
Dags för helig kompis, men det var inte så kul för vi fick inga brev men jag fick den här personen: *****!
Rast och då körde vi herre på täppan och jag blev ner puuttad av Fabbe och det är meningen att jag ska putta ner varandra men då sa Sebbe att jag och Fabbe bråkade men då fattade han inte att vi körde herre på täppan, Haha! :D
Sen hade vi nånting jag vet faktist inte vad men sen var det slut på dagen.

Men nu orkar jag inte skriva mera.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0