POWERADE!

Heej direkt efter skolan så åkte jag och mamma till coop och handlade (vi slutade 13.10 men jag slutade 13.20 för jag var och tränade ) och där köpte jag en powerade (en dricka) den äe as god .

Vilken färg?

Jag köpte färgen blå på drikan.

Om ni undrar vad jag tränade på så var jag hos min musik lärare med Math för vi skulle sjunga ''we are the world'' på en sak vi har i skolan .
Och då slutade jag lite senare.

Men annars har det inte hänt så mycket mer idag , eller jag bjöd på fika i skolan idag =).

men ikväll så ska mamma laga en ny maträtt som hon aldrig har lagat förut . så det ska bli kul att få smaka på något nytt!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Annica

Söt blogg du har:)

2009-10-15 @ 14:36:23
URL: http://annnicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0