Live från min moster!

Heej på er .

Just nu så sitter jag hemma hos min moster och vi väntar på en annan tjej som ska komma (Eller det är en vuxen) jag känner hennes barn .

Vi ska äta lite gott senare som tex smörgåstårta gottigottgott!!

Sen hoppas jag att vi ska kolla på hollywod fruar tycker det är lite töntigt men allafall det är ju roligt att sen allafall.

Min moster sa såhär förut:  Du kan få göra en uppgift åt mig .

Jag : Okej , vad då?

Min moster : det ska finnas en cd med en brasa på som är mysig att kolla på !

Jag : okej vänta . 

Typ efter en halv timma. 

Jag : Asåå jag hittar ingen!

Nähä efter en halv timma till

Jag hittar inget


Okej så jag satt typ en timma och provade filmer !!!!


Puss hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0