Badat!

Heej idag så började dagen med att jag blev väkt av mamma kl: 07.12 och sen så åt jag ferukost sen borstade jag tänderna , Efter det så sminkade jag mig lite inte så noga och sen så klädde jag på mig det blev ett blått linne och svarta pösiga brallor och sen mina sköna skor som jag fått av Sara .

I skolan

Iskolan så väntade sara på mig och sen så gick vi till klass rummet och sen ringde det in och våran lärare sa att vi skulle vänta med att gå till hemkunskapen typ 15 minuter men sen så gick vi dit och då skulle vi göra Smoothisar och Scones jag gjorde allfall Smoothi det blev blåbär! Gott? Svar: Nej!
 
Sconsen var sättsågoda men sen så blev det en över och vi visste inte vem som skulle ta den så kom en annan kompis till mig på att vi kunde ge den till våran rektor och hon blev jätte glad !
Sen så var det rast  och då var jag med sara och vi spelade king, sen så gick vi inte och då skulle vi redovisa våran frskning om ''Drottning Margareta'' jag ville inte läsa upp för klassen men det gick bra ändå!

Sen så hade vi musik och då sjöng vi lite konstiga sånger.
Sen så gick vi till maten och det blev soppa inte god och till efterrätt så blev det typ ostkaka med russin i okej det kanske inte var det men det smakade som det men det var säkert inte det och till det blev det nån konstig sås det såg ut som blod :O.

Sen så var vi på rast och då körde vi ''vinken'' en lek som man ska gömma sig på och en annan ska vara och allt sån där men jag berättar reglerna nån annan dag.

Sen så jobbade vi lite med matte eller forskning men jag tog mest matte sen så vart klockan 13.10 och då slutar vi!!!!
Sen åkte jag mamma och Sara till badhuset och vi kom hem nyss !
 
Så har min dag vart !   Hur har eran vart?

Nu ska jag gå och äta spaggethi och köttfärssås !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0