Min moster ska med till Spanien!!!!!!!

Heej!

Nyss fick jag reda på att min moster ska med till Spanien.
Och det är väl kul men liksom det kom lite hastigt :O

Nyss satt jag och pusslade med Emma och vi pusslade bamse och Mikke o Molle pussel.
Vi ska väl snart åka hem men jag är inte säker på om det blir nån uppdatering idag mera för att våran dator hemma funkar knapp, eller mamma kankse har vart inne med den till Netonnet där vi köpte den.

Men ikväll så ska jag och Emma till kvällsgympan och jag tror att min kära lilla kamera kommer att följa med!! :)

Puss o kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Vaaa? Vem är Fu?

2009-11-27 @ 20:40:12
URL: http://mathmathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0