parken zoo i Eskilstuna!

Jag var på parken zoo i tisdags men jag har inte vart hemma så jag har inte kunnat skriva så mycket för jag har vart hos en kompis men jag var där och det var jätte kul jag åkte karuseller och jag köpte lotter men jag vann såklart ingenting men jag vann en lysande boll  och en liten sjöhäst när jag fiskade ankor med poäng under dom det var jätte kul sen kollade jag också på djuren såklart här kommer bildernna som jag och mamma tog på djuren sen är det bilder som hon tog när jag åkte karuseller också men det vill  jag inte visa för jag är så ful !




















det var alla bilder från parken zoo fast jag har mera bilder på min mobil men jag kan inte lägga in dom. 


Puss och kram Baaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-15 @ 21:29:03
URL: http://is
Postat av: sara

Du är inte ful du är världens sötaste <3



Puss på daii <3

2009-07-15 @ 21:30:34
URL: http://sarasaransaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0