Hemma från sissta skoladagen för året!

Heej!

Idag så var det en kort dag i skolan och vi hade engelska och matte på morgonen sen så gick vi ner i gympasalen och kollade på när 6:orna hade luciatåg.
Sen så hade vi mat och då vart det gröt och efter maten så hade vi gymnastik och då körde vi badminton + pingis och dom som ville fick klättra på klättervägen men jag ville inte för jag spelade badminton med Emma, Math och Sara.
Sen så när jag skulle hoppa på bussen och åka hem så kom Vilma, Sara, Emma och Math och kramade om mig för det var sissta dagen i skolan för mig det här året för på måndag klockan halv 2 på morgonen så åker jag till Spanien.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0