Badmintonen gick bra + lite trams

Imorse så gick jag upp vi 9 nån gång.

Sen åkte vi och hämtade upp Sara och hennes mamma och sen drog vi iväg till badminotnen och sen blev det bara skoj.
I början så spelade vi dubbel men det var så svårt så vi spelade typ omgångar.
Sen hade jag och Sara bestämmt att vi skulle slå vårat rekortd men det gick inget bra för vi bara tramsade i början men efter en stund så var vi så nära men sen började jag skratta så jag förstörde allt.
efter det så åkte vi hem till Sara och medans Saras mamma plockade fram och pratade med min mamma så hade jag och Sara ''julklappsbyte'' och jag fick ett halsband eller det var två som det står best frends på, och det är ett hjärta som har delats.
Sen efter fikat så skulle jag och mamma åka hem men då bestämmde jag och Sara tt vi skulle vara hemma hos mig.
Och när vi kom hem så åt vi mat och det blev tacos!!!
Efter maten så gick vi ut och då ''lekte'' jag och Sara Star wars ( stavning ? ) och det går till såhär:Att man lossas skjuter varandra och sen så bara ramlar man ner i snön för då gör det inte ont att landa för då är det ju mjukt.
Sen så kom Elin ut och då gick vi till andra sidan av vägen och åkte pulka och sne åkte vi tåg och vi gjorde allt.
Sen så gick vi in till värmen och då ville jag leka kurragömma och då när vi hade gjort det en stund så loggade jag in på msn och då var Robban inne och då lekte vi lite med våra webbkameror och sen så pratade vi med varann och vi höll på jätte mycket.

Sen var det dags för Sara att åka hem.

Med denna dag har vart en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0